بهگزارش روابط عمومی شیلات مازندران قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران امروزسه شنبه چهارم بهمن ماه همچون هفتههای گذشته پذیرای تعدادی از ملاقات کنندگان و بهره برداران بوده و به درخواستها و تقاضای آنان پاسخ دادند،
مدیر کل شیلات مازندران پس از پایان ساعات کاری ، رسیدگی به امورارباب رجوع و پاسخگویی سریع و درچارچوب قانون را یکی از وظایف و منشور اخلاقی مدیران و کارکنان دستگاه شیلات استان برشمرد و با توجه به مراجعه افراد از نقاط دور دست و با فاصله زیاد به ستاد اداره کل افزود:
تلاش خواهیم کرد با تغییرات و اصلاحات در روشها و فرآیندهای انجام امور مراجعات فیزیکی ارباب رجوع را به ستاد کاهش داده تا آنان بتوانند با مراجعه به ادارات شهرستانی که در صف ارائه خدمات به بهره برداران قراردارند، خدمات مورد نظر خود را دریافت دارند .