سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 09:41:09 1401/11/16 بازدید: 302
برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل شیلات مازندران

کعبه بود و سرود سبز ولایت که غریو «یا علی» را همراهی می‌کرد!

کعبه بود و خیل فرشتگانی که با گلاب‌های بهشت، مولود زیبای فاطمه، بنت اسد علیهاالسلام را شستشو می‌دادند. کعبه بود و میزبانیِ بی‌نظیری که هیچ‌گاه سابقه نداشت! کعبه بود و نور سبز امامت! علی جان (ع) ولادت سرتاسر نورت مبارک .

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، به همین مناسبت امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ ویژه برنامه ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر، با حضور قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران ، معاونین و کارمندان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان و نیروهای این یگان ،در محل نماز خانه این اداره کل در شهرستان بابلسر برگزار گردید. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و مولود خوانی یکی از مداحان، آیت الله معلمی نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تبریک ایام الله رجب و تقارن آن با دهه فجر ، ماه رجب را ماه استغفار ماه آمادگی برای ماه رمضان ماه مهمانی برشمرد و روزه گرفتن دراین ماه را دارای ثواب و پاداش اخروی دانست .

وی به اهمیت و عظمت دهه فجر هم اشاره داشت و گفت: ایام الله دهه فجر ایام روزهای قدرت نمایی خداوند هست و بابیان وضعیت سیاسی و اجتماعی قبل از انقلاب در منطقه و کشور و تلاش استکبار به حفظ شاه ، شاه و ایران را تکیه گاه غرب در منطقه دانست و توجه چندانی به کشورهای عربی نداشتند وبرای حفظ سلطنت دست به کشتار مردم ایران اسلامی زدند. 

اما رهبری حکیمانه همراه با شجاعت ، صلابت ، هوشیاری و آینده نگری امام راحل ( ره) رمز و راز یوم الله بودن دهه فجر است که امام بدون وابستگی به هیچ از دوبلوک شرق و غرب این قیام مردم را رهبری کرد و انقلاب را پیروز نمود،

آیت الله معلمی در ادامه به مسئله اغتشاشات اخیر و توطئه دشمنان دراین زمینه پرداخت و افزود:

دراین راستا دشمن با هزینه‌های بیشتر و سنگین‌تر و گسترده تراز توطئه‌های قبلی ،درصدد فتنه و آشوب در جامعه و نارضایتی عمومی با استفاده و تحریک قشر جوانان برآمدند، که البته دراین زمینه هم شکست را تجربه نمودند.

۲۲ بهمن روز قدرت نمایی خداوند است وهمه ما باید بصورت گسترده دراین راهپیمایی شرکت نمائیم. 

 

 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار