به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت شیلات مازندران به منظور بررسی شاخصهای استقرار نظام پاسخگویی به شکایت مردمی با حضور اعضای این کارگروه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران صبح امروز در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل برگزار گردید.
در این جلسه حسین نژاد سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع اداره کل ضمن اشاره به وجود بستر مناسب ارتباط از طریق سامانههای موجود توسط مردم بر پاسخگویی سریع و دقیق تاکید کرد.
در ادامه آقای نعیمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران فرآیند و بسترسازی دریافت و پاسخگویی به شکایات مردمی در اداره کل شیلات مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اداره کل شیلات مازندران در این حوزه بر اساس ارزیابیهای انجام شده حائز رتبه دوم در بین دستگاههای اجرایی میباشد.
لازم به ذکر است که مدت زمان متوسط پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردمی در این اداره کل به طور متوسط ۳/۸روز میباشد که درمقایسه با زمان در نظر گرفته (۷روز) بسیار مطلوب ارزیابی میگردد.