سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

دعوت هیئت مدیره‌های تعاونی صیادی پره، کیلکا و آبزی پروری از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

تاریخ: 09:16:30 1401/11/19 بازدید: 187
دعوت هیئت مدیره‌های تعاونی صیادی پره، کیلکا و آبزی پروری از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران در آستانه فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه ، هیئت مدیره تعاونی‌های صیادی پره ، کیلکا و آبزی پروری طی پیامی ضمن اعلام آمادگی خود، از مردم سربلند ایران برای حضور در راهپیمایی پرشکوه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن۱۴۰۱ دعوت کردند.


 متن پیام به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم


چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی مان از راه رسید و نهالی که امام عزیزمان با همراهی امت انقلابی در 22 بهمن 1357 غرس کردند، به شجره طیبه ای تبدیل شده که سایه با عظمت آن تمامی محرومان و مستضعفان عالم را در برگرفته است.


ملت عزیز ما امروز در حالی به استقبال 22 بهمن و چهل و چهارمین سالگرد استقرار انقلاب اسلامی می‌روند که بیش از گذشته شهد شیرین و گوارای استقامت و پایداری را در کام خود احساس می‌کنند.

تشکل‌های جامعه بزرگ شیلات استان مازندران ،  یقین دارند تمامی حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم به شرط تداوم وحدت ملی و ولایت مداری نقش بر آب خواهد شد. ما نصرت و یاری خدا را در لحظه لحظه این مسیر طولانی استقامت چهل و چهار ساله در برابر تمامی دشواری‌ها و سختی‌های جنگ تحمیلی هشت ساله، کودتا، تحریم، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، انقلاب رنگین در قالب فتنه 88، و همه براندازی‌های سخت و نرم دیگر را، تجربه و درک کرده ایم.


   بی شک انقلاب اسلامی که با مجادتها و شهادت طلبی ملت غیور ایران حاصل شد موفقیت‌ها و دست آوردهای مختلفی در تمامی زمینه‌ها داشته است  که لازمه حفظ این ارزشها و دست آوردها حضور همیشه سبز همه آحاد جامعه ازجمله صیادان، آبزی پروران و فعالین شیلاتی است .

لذا ضمن گرامیداشت ایام خجسته دهه مبارک فجر ، از عموم مردم شهید پرور استان مازندران دعوت می‌نماییم با حضور پررنگ و با بصیرت خود همچون گذشته، در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت در پشتیبانی از آرمانهای انقلاب اسلامی در سراسر استان مازندران اقدام نمایند که به حول قوه الهی زمینه اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی فراهم گردد

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار