سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

بررسی مسائل و مشکلات مردم روستای احمد کلای بخش بندپی شرقی توسط مدیرکل شیلات مازندران ( نماینده استاندار)

تاریخ: 13:18:04 1401/12/12 بازدید: 391
بررسی مسائل و مشکلات مردم روستای احمد کلای بخش بندپی شرقی توسط مدیرکل شیلات مازندران ( نماینده استاندار)

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، صبح امروز جمعه۱۲ اسفند ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران به عنوان نماینده استاندار در این روستا حضور یافته و به اتفاق دهیار و اعضای شورای این روستا مسائل و موضوعات مطروحه مردم را در دیداری چهره به چهره با آنان مورد بررسی قرار داد .

مدیرکل شیلات استان در این روستا ابتدا در گلزار شهدای محل حضور یافت و یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان اسلام را گرامی داشته و در ادامه از پروژه پرورش ماهیان گرم آبی، پروژه نیمه فعال پرورش ماهیان سردآبی ، اجرای طرح هادی روستایی بازدید نمودند . دراین بازدیدها مردم این روستا در خواستهایی درخصوص : تامین سوخت مورد نیاز مزارع کشاورزی ، تامین برق چاه عمیق کشاورزی ، آسفالت حیاط مدرسه محل ، تامین اعتبارات مورد نیاز طرح هادی روستا و تسهیلات شیلاتی داشتند که مدیرکل شیلات استان دراین راستا ارائه طریق نمودند.

مدیرکل شیلات مازندران درپایان ظرفیت شیلاتی شهرستان بابل و حومه را بالا دانست و گفت:

در شهرستان بابل تعداد ۶۲۹ واحد آبزی پروری با اشتغالزایی ۷۳۸ نفر فعالیت دارند که ۹۶۰۰ تن انواع آبزیان را تولید و روانه بازار می‌نمایندکه ۹٪ اشتغال آبزی پروری و ۱۱٪ تولیدآبزیان استان متعلق به این شهرستان و روستاهای اطراف آن است ،ضمن اینکه ۶ واحد شیلاتی هم فعالیت دارند که جادارداز تلاش فعالان در امر تولید و تامین امنیت غذایی این روستا هم تقدیر و تشکر شود 

 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار