کسب رتبه سوم اداره کل شیلات مازندران در اجرای طرح نظر سنجی ازارباب رجوع در استان.
بی شک ارائه خدمات به مردم اصلی ترین وظیفه سازمانها و دستگاههای اجرایی و اداری کشور می باشد ودر بحث تحول اداری، طرح تکریم ارباب رجوع از اهمیت و جایگاه مهم و ویژه ای برخوردار است ، حسن حبیب نژاد مدیرکل شیلات استان مازندران با اعلام مطلب فوق گفت: هدف اصلی از تحول اداری، تکریم ارباب رجوع است چرا که موضوع رعایت کرامت انسانی، از موضوعاتی است که مسئولین نظام و مخصوصاً مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند، آنچه مسلم است اجرای این طرح موجب پویایی و رشد دستگاه های دولتی می شود. مدیرکل شیلات استان درادامه با اشاره به اینکه براساس ارزیابی های دستگاه نظارتی استان ( اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران) اداره کل شیلات استان مازندران در طرح نظر سنجی ومیزان رضایتمندی ارباب رجوع درسال سال 1389 رتبه سوم رادرمیان دستگاههای اجرائی استان کسب کرد، افزود: براساس اعلام آن اداره کل ، شیلات مازندران درارزیابی عملکرد سال مذکور رتبه ( 12) دوازدهم را دربین 46 دستگاه اجرائی استان احرازنمود. حبیب نژاد درپایان : افزایش اثر بخشی و کارائی ، آشنایی مردم با قوانین و مقررات ،وظایف و مسئولیتهای دستگاهها ، نحوه و فرآیندانجام کار ها ، محیا شدن شرایط جهت بیان نظرات و پیشنهادات و شکایات مردم ، بهره گیری از نقطه نظرات مردم و کارشناسان جهت اصلاح روشهای فرایند انجام کار ،جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع را ازاهداف مهم اجرای طرح در دستگاهها برشمرد وتصریح کرد: درمجموع با توجه به ارزیابی اعلام شده استانداری ، این اداره کل در ارزیابی عملکرد شاخصهای عمومی و اختصاصی در سه سطح عالی، خوب و متوسط نیز در سطح خوب قرار گرفت.