سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

تبریک معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارمازندران به قاسم کریم زاده مدیرکل نمونه شیلات کشور

تاریخ: 14:47:47 1402/02/27 بازدید: 382
 تبریک معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارمازندران  به قاسم کریم زاده مدیرکل نمونه شیلات کشور

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، دکتر حسن خیریانپور معاون هماهنگی اموراقتصادی وگردشگری استاندارمازندران، انتخاب قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران را به عنوان مدیرکل نمونه و برتر شیلات کشور و تجلیل ایشان توسط معاون محترم وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران را تبریک گفت و کسب این عنوان را حاصل تلاش ها و فعالیتهای مجاهدانه و خالصانه دانست.  

در متن پیام معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران به مدیرکل لایق و توانمند شیلات استان مازندران آمده است:

 

" جناب آقای دکتر قاسم کریم زاده 

مدیرکل محترم شیلات استان مازندران

سلام علیکم

احتراما ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام مجدانه و تلاش‌های خالصانه و همکاری صادقانه تان در به انجام رساندن مسولیت های خطیر خود در خوزه شیلاتی ، بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را که از مدیران مجرب؛ لایق و توانمند می باشید به عنوان مدیرکل نمونه شیلات کشور درسال ۱۴۰۱صمیمانه تبریک عرض می نمایم . 

امید که با اتکال به خ آوند سبحان ،همواره در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله و خدمت به مردم عزیز کشورمان موفق موید و منصور باشید.

حسن خیریانپور 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران "

 گفتنی است در شورای سراسری مدیران شیلات کشور در استان لرستان ، تندیس و لوح تقدیر توسط مهندس حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات نمونه و برتر کشور اهداء شد.

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار