سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران در شهرستان ساری تاکید نمود: تشکل‌های صیادی پره در سرمایه گذاری طرح پرورش ماهی در قفسهای دریایی در اولویت شیلات استان هستند.

تاریخ: 14:25:12 1402/03/11 بازدید: 200
مدیرکل شیلات مازندران در شهرستان ساری تاکید نمود:  تشکل‌های صیادی پره در سرمایه گذاری طرح پرورش ماهی در قفسهای دریایی در اولویت شیلات استان هستند.

به گزارش روابط عمومي شیلات مازندران قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران امروز پنج شنبه ۱۱ خرداد ماه در دیدار چهره به چهره و نشست هم اندیشی با رئيس و کارکنان اداره شیلات شهرستانهای ساری و میاندرود ، عملکرد های سال گذشته و برنامه های سال جاری حوزه شیلاتی این دوشهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

دراین نشست رییس و همکاران اداره شیلات شهرستان ساری و میاندرود ضمن تبریک انتخاب مدیرکل شیلات مازندران به عنوان مدیرکل نمونه ملی و کشوری، نظرات و پیشنهادات خود را در استمرار این موفقیتها بیان نمودند.

مدیرکل شیلات مازندران باتشکر از زحمات کارکنان این اداره در ارائه خدمت به بهره برداران شیلاتی و تلاش‌های وافر آنها در دستیابی به برنامه هاگفت:

طرح پرورش ماهی درقفسهای دریایی یکی از فرصتهای مهم سرمایه گذاری شیلاتی شناسایی شده در سطح استان است که جذب سرمایه گذار و مشارکت سرمایه گذاران دراین زمینه باید به جد پیگیری گردد،

وی درادامه به فعالیت ۸ شرکت تعاونی صیادی پره در حوزه فعالیتی این اداره اشاره داشت و افزود:

 درسال گذشته برای اولین بار در بین استانهای شمالی ۴ تعاونی صیادی پره در طرح پرورش ماهی مشارکت نمودند ولی باید با بهره گیری از ظرفیت همه تعاونی‌ها ی صیادی پره با توجه به تجربه سالیان متمادی آنها در صید وصیادی ، مشارکت آنها بیش از پیش افزایش یاید .

مدیرکل شیلات مازندران در پایان اولویت شیلات مازندران در سرمایه گذاری طرح پرورش ماهی درقفس های دریایی را تشکل‌های صیادی پره برشمرد و تصریح نمود:

یکی از مهمترین برنامه های کاری ادارات شیلات شهرستانهای ساحلی در سال جاری سوق دادن تشکل‌های صیادی پره به سمت پرورش ماهی در قفسهای دریایی است .

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار