سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

تاریخ: 07:14:50 1402/03/13 بازدید: 238
پیام تسلیت مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

مدیرکل شیلات مازندران در پیامی رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران،  دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در پیامی رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
14 خردادماه سالروز ارتحال مردی فرهیخته، عالم و صالح از جنس ایثار و شهادت است ،روز فراق سر قافله جنبش بیداری اسلامی و بنیانگذار شکوهمندترین انقلاب اسلامی. در چنین روزی نه‌تنها مردم ایران بلکه آحاد ملت‌های آزاده جهان رخت عزا به تن کردند.

امام خمینی (ره) با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل بوده و پیروزی انقلاب اسلامی ماحصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه است، انقلابی که از نظر عمق و گستردگی و آثار با هیچ کدام از نهضت های صدساله اخیر قابل مقایسه نیست

 و یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین درراه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمر نشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.

بی‌تردید حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌همتا و تکامل‌یافته در تاریخ این سرزمین و جهان محسوب می‌شد و فقدان این مرد بزرگ مشهود و محسوس است. او حقیقتی همیشه زنده و ابدی است که با تفکر خود انقلابی الهی را نه‌تنها در ایران بلکه در جهان پایه گذاری کرد. امروز ایران اسلامی مدیون مجاهدت‌های امام راحل و خون هزاران شهید لاله‌گون است که با لبیک به امام خود عاشقانه به ندای حق لبیک گفتند. امروز باید با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی، حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کرده‌اند را حفظ و ادامه دهیم.


اینجانب سالگرد بزرگداشت رحلت جان‌گداز امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به‌خصوص جامعه بزرگ شیلاتی کشور و استان مازندران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.


        قاسم کریم زاده
مدیرکل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار