سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد دراداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 08:25:12 1402/03/13 بازدید: 138
برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد دراداره کل شیلات مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران،  همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و امید محرومان مستضعفان جهان و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ، همکاران شیلاتی و مدیریت و کارکنان شرکت مادرتخصصی خاویاری صبح امروز ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در نمازخانه اداره کل در بابلسر برگزارگردید.

دراین مراسم حجت الاسلام تقی پور امام جمعه شهرستان فریدونکنار درخصوص شخصیت امام خمینی (ره)، ویژگی های فردی و عوامل موثر بر شخصیت فردی ایشان گفت:  امام خمینی (س) بی شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشورمان و چه بسا سراسر دنیا بوده و هستند که نقش ایشان در هدایت نهضت انقلابی مردم ایران و تشکیل حکومت اسلامی را هرگز نمی‌توان نادیده گرفت



وی افزود : هدف از برگزاری این برنامه‌ها تجدید میثاق با امام و رهبری و آشنایی نسل‌های بعدی با امام و رهنمودهای امام است. حضور گسترده مردم در برنامه‌های سالروز ارتحال این بزرگوار سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنها می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم باید هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود تا دشمنان این انقلاب حتی یک لحظه هم فکر تجاوز به این سرزمین را به خود راه ندهند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) به بیداری اسلامی که امروزه در کشورهای اسلامی برای امت اسلامی به ارمغان آورده اشاره کرد و افزود: تحولات امروزه که در بین ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام (ره) است.


 وی درپایان به قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اشاره ای داشت و افزود :  یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین درراه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمر نشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار