به گزارش روابط عمومي شیلات مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران امروز سه شنبه ۱۶ خرداد در برنامه ملاقات عمومي با مراجعه کنندگان ،دردیدار چهره به چهره با آنان پس از شنیدن درخواست های آنان دستورات و راهنمایی لازم را به واحدهای مربوطه جهت رسیدگی صادر کردند.
کریم زاده پس از این دیدارها به چندین شاخص مهم در برقراری ارتباط موثر با مردم و ارباب رجوع اشاره داشت و گفت:
در نظام اداری آن چه در رفتار اداری مهم است ، حرمت نگهداشتن و حفظ حقوق مردم و ارباب رجوع است و دراین راستا عناصر مختلفی در ارتباط با آنان موثر بوده و نقش دارند که دراین راستا پاسخگویی به درخواست ها بصورت صحیح و درچارچوب قانون و با نگاه مسؤلیت پذیری رضایت خاطر مراجعه کنندگان را بهمراه خواهد داشت .
گفتنی است ملاقات عمومي مدیرکل شیلات مازندران با ارباب رجوع روزهای سه شنبه هرهفته صورت مي پذیرد و شهروندان می توانند بصورت حضوری درخواستهای خودرا با مدیریت عالی شیلات استان در میان بگذارند.