سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

تاریخ: 11:31:18 1402/03/20 بازدید: 387
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران طی پیامی، فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"تقويت و توجه به قابليت هاي جهاد کشاورزی رونق توليد، امنيت غذايي، اشتغال، ثروت و رفاه عمومي را در پی دارد"

جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم محروم و کمک به  توسعه مناطق روستایی پا به عرصه حیات گذاشت.

 ۲۷ خرداد ماه كه مصادف با سالروز فرمان تاريخي حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل جهاد سازندگي است، به نام (روز جهاد كشاورزی) نام گرفته و فرصتي فراهم كرده تا ضمن يادآوري و گراميداشت فرهنگ ايثار و جهاد، دستاوردها و عملكرد وزارت جهاد كشاورزي را تبيين و عموم مردم را از طرح ها و برنامه هاي بخش كشاورزي و شیلاتی كشور آگاهي دهیم.

 کشاورزى، اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و در ایران اسلامی به ویژه در استان مازندران فعالیت های شیلاتی از حیث تامین پروتئین ، امنیت غذایی، رونق اقتصادی، اشتغال زایی و ارز آوری از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

از آنجايي كه از دير باز كشاورزي جايگاه ويژه اي در توليد، معيشت و اشتغال داشته و سرزمين و فرهنگ ايران با كشاورزي پيوند ناگسستني دارد، امروزه توانسته با اتكا به دانش روز يكي از اركان پيشرفته توليد و اقتصاد مقاومتي به شمار آيد و شكي نیست كه با رونق كشاورزي دانش بنيان، بخش عمده اي از بار صادرات غير نفتي كشور را به دوش خواهد كشيد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سازمان جهاد کشاورزی و تبریک هفته جهاد کشاورزی، این ایام فرخنده را که مزین به شعار«جهاد كشاورزي، امنيت غذايي، گشایش در سفره مردم » است به خانواده بزرگ کشاورزی استان مازندران، تلاشگران عرصه تولید و بهره برداران شیلاتی و همکاران عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

       قاسم کریم زاده
مدیرکل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار