سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی دراداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 07:49:22 1402/03/27 بازدید: 150
برگزاری مراسم بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی دراداره کل شیلات مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، همزمان با فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی ( 27-21 خردادماه)  مراسمی با حضور دکتر کریم زاده مدیر کل ،معاونین ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه، جمعی از کارکنان شیلات مازندران و شرکت مادرتخصصی خاویاری و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین شریف تبار امام جمعه بهنمیر در نمازخانه این اداره کل برگزارگردید.

در این مراسم شریف تبار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سازمان جهاد کشاورزی و تبریک هفته جهاد کشاورزی برسنگرسازان بی سنگر و جهادگران عرصه تولید، طی سخنانی در خصوص دلایل تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: در 27 خرداد سال 1358 به فرمان امام خميني (ره) جهاد سازندگي تشكيل شد و در پي صدور اين فرمان از سوي حضرت امام (ره) حركتي نوين ،سازنده و تاثیرگذاردر جهت بهبود وضعيت اقتصادي و اجتماعي روستاها و مناطق عشايري ايجاد شد .



امام جمعه بهنمیر دربخش دیگری از سخنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین افزود: از نظر مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) جهاد تبیین، مهم‌ترین عرصه جهاد است؛ زیرا اکنون دشمن با هزاران دستگاه رسانه‌ای و خبری دست به جنگ روانی و نرم زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، رابطه مؤمنانه مؤمنین را قطع کند. از این رو باید با تبیین و روشنگری، حقیقت‌ها را برای همگان بیان کرد.


وی درپایان با بیان این مطلب که مديران در جهاد وظيفه هدايت، رهبري و نقش سوق دادن انگيزه‌ها را براي كار و تلاش دارند، تصریح کرد:  مديران جهادي در همه عرصه‌ها و زمينه‌ها، تلاش خود را بر اين گذاشته‌اند كه با امر رهبري و اطاعت از رهبري در تمام صحنه‌هاي حساس انقلاب حضور یابند و به عنوان بازوي انقلاب باشند. جهادگران از متن جامعه برخاستند و به همين جهت رابطه‌اي عميق با بقيه جامعه داشته و از اين عامل به بهترين نحو در اجراي امور بهره‌برداري كردند

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار