به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران صبح امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ پذیرای تعدادی از مراجعه کنندگان و بهره برداران شیلاتی در برنامه ملاقات عمومي بوده که در این ملاقاتها، مدیرکل شیلات استان مازندران ضمن تاکید بر اهمیت اتخاذ روشهای بهبود و ارتقای فرآیندهای ارائه خدمات به مردم گفت:
کوتاه کردن مسیر و فرآیندهای ارائه خدمات، افزایش سرعت پاسخگوئی به مطالبات در کوتاهترین زمان ممکن، کمک به راه اندازی واحدهای شیلاتی راکد و غیر فعال ، پیگیری ارائه تسهیلات به بهره برداران و کمک به تقویت صادرات محصولات شیلاتی صادرات محور در سال جدید مورد تاکید است و خدمت رسانی و رضایت مردم و ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب نیز بسیار مهم می باشند،.
کریم زاده در ادامه افزود:
یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی است و عناصر مهمی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، اطلاع رسانی به موقع دراین راستا نقش مهمی دارند.