سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات استان مازندران تاکید نمود: رضایت مردم از خدمات ارائه شده به آنان مهمترین معیار سنجش پویایی و کار آمدی دستگاه اداری است .

تاریخ: 12:37:20 1402/03/30 بازدید: 155
مدیرکل شیلات استان مازندران تاکید نمود: رضایت مردم از خدمات ارائه شده به آنان مهمترین معیار سنجش پویایی و کار آمدی دستگاه اداری است .

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران صبح امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ پذیرای تعدادی از مراجعه کنندگان و بهره برداران شیلاتی در برنامه ملاقات عمومي بوده که در این ملاقات‌ها، مدیرکل شیلات استان مازندران ضمن تاکید بر اهمیت اتخاذ روش‌های بهبود و ارتقای فرآیندهای ارائه خدمات به مردم گفت:

کوتاه کردن مسیر و فرآیندهای ارائه خدمات، افزایش سرعت پاسخگوئی به مطالبات در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کمک به راه اندازی واحدهای شیلاتی راکد و غیر فعال ، پیگیری ارائه تسهیلات به بهره برداران و کمک به تقویت صادرات محصولات شیلاتی صادرات محور در سال جدید مورد تاکید است و خدمت رسانی و رضایت مردم و ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب نیز بسیار مهم می باشند،.

کریم زاده در ادامه افزود: 

 یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی است و عناصر مهمی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، اطلاع رسانی به موقع دراین راستا نقش مهمی دارند.

 

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار