سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

تاریخ: 13:41:42 1402/05/04 بازدید: 160
پیام تسلیت مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان مازندران ؛ دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

 متن این پیام به این شرح است :


بسم رب الشهداء والصدقین

السلام علیک یا اباعبدلله و علی الارواح التی حلت بفنائک

داغ حسین را آرامی نیست ، ندای هل من ناصر حسین ، الی یوم القیامة در سراسر گیتی طنین انداز خواهد بود و در تمامی اعصار ، یارانش بدان لبیک خواهند گفت

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ است.


واقعه عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی به عنوان حقیقتی همیشه جاودان و درسی بزرگ برای حق طلبان است و شیعیان و عاشقان سالار شهیدان با عزاداری و مدیحه سرایی ارادت خود به امام خویش و انزجار از ظلم و تباهی را به جهانیان نشان می دهند.

محرم ماه آگاهی، ماه سوگواری و ماه عشق است محرم مدرسه عشق است که باید در آن درس آموخت. کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی است و عاشورا را باید سرفصل دلباختگی در محضر حضرت سیدالشهدا (ع) دانست که با شهادت و نثار خون پاک خود، پایه گذار فرهنگ شهادت گشت و بر دل مسلمانان و تمام آزادی خواهان جهان ریشه نمود به گونه ای که با جرات می‌توان گفت همین فرهنگ عاشورایی بود که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی گشت و با تاسی از آن احیا کننده ارزش‌های اسلامی شد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی این عزاداری‌ها به درگاه خداوند متعال، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به مازندرانی‌های عزادار و خاصه جامعه بزرگ شیلاتی استان  تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق قدم نهادن در مسیر اهداف ناب قیام کربلا را برای خویش و جمله دوستدارانش مسئلت دارم .

                      قاسم کریم زاده
               مدیرکل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار