سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران در نشست با فرماندار شهرستان رامسراعلام کرد : سال گذشته ۸۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید نهاده ها به ۶ طرح شیلاتی در شهرستان رامسر پرداخت شد.

تاریخ: 13:26:21 1402/05/09 بازدید: 173
مدیرکل شیلات مازندران در نشست با فرماندار شهرستان رامسراعلام کرد : سال گذشته ۸۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید نهاده ها به ۶ طرح شیلاتی در شهرستان رامسر پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومي شیلات مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران ظهر امروز دوشنبه‌ ۹ مردادماه در محل فرمانداری شهرستان رامسر در جلسه مشترک با دکتر عشوریان فرماندار این شهرستان ، ضمن تاکید بر توسعه ظرفیت‌های شیلاتی این شهرستان ، وجود پروژه های شیلاتی در بخش پرورش ماهی در قفسهای دریایی و نیز دو شرکت تعاونی صیادی پره را در تولید آبزیان و اشتغال و در آمد زایی مهم برشمرد.

کریم زاده به پرداخت تسهیلات حمایتی خرید نهاده ها ( سرمایه در گردش ) به طرحهای شیلاتی درسال گذشته اشاره داشت و تصریح کرد:

 در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۷۸ میلیارد تومان تسهیلات خرید نهاده ها پرداخت شده که ۶ طرح آبزی پروری از این شهرستان توانستند مبلغ ۸۶۰ میلیون تومان تسهیلات را جذب نمایند.

وی در ادامه به وجود رودخانه های مهم در منطقه غرب استان برای تکثیر و رها سازی بچه ماهی حاصل از تکثیر در مراکز بازسازی ذخایر آبزیان شیلات مازندران افزود:

براساس برنامه ریزی صورت گرفته امسال ۳۰٪ بچه ماهیان تولیدی با کمک تشکلهای صیادی و نیز حمایتهای فرمانداریها و نیز شوراهای محلی در رودخانه های غرب استان رهاسازي می شوند.

دکتر عشوریان فرماندار این شهرستان با تشکر از تلاش‌های شیلات مازندران در تکثیر و رها سازی بچه ماهیان برای بازسازی ذخایر، بر افزایش تلاش‌ها برای جلوگیری از صید غیر مجاز در دریا و نیز انجام اقدامات پیشگیرانه جلوگیری از خسارات به پروژه های شیلاتی تاکید نمود و گفت:

حمایت از رشد تولید و تلاش و رایزنی برای رفع برخی از موانع سرمایه گذاری بویژه در بخش پرورش ماهی درقفسهای دریایی را سبب توسعه و رونق گردشگری شیلاتی و اقتصادی استان در دستور کار دولت قرار دارد .

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار