سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

دغدغه‌هاي رهبري در حوزه دريا بايد محقق شود

تاریخ: 12:57:55 1402/05/15 بازدید: 138
دغدغه‌هاي رهبري در حوزه دريا بايد محقق شود

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران تاكيد كرد: بايد دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري در حوزه اقتصاد دريامحور به صورت دقيق محقق شود.

به گزارش روابط عمومي شیلات مازندران به نقل از روابط عمومي سازمان شيلات ايران، سيد حسين حسيني در نشست شوراي مديران ارشد ارگان‌هاي دريايي كه به ميزباني سازمان بنادر و دريانوردي برگزار شد، اظهار داشت: تقويت جايگاه اقتصاد دريامحور در برنامه هفتم توسعه مسئله بسيار مهمي است و حتي اگر تمامي ارگان هاي دريايي به صورت شبانه روزي تلاش كنيم باز هم نسبت به تحقق كامل اين مهم، كمبود زمان خواهيم داشت.

ضرورت پررنگ شدن اقتصاد دريامحور به عنوان دستورالعمل ارگان‌هاي دريايي

وي تصريح كرد: بايد شاهد پررنگ شدن اقتصاد دريامحور به عنوان يك دستورالعمل در مجموعه ارگان‌هاي دريايي كشور و تسهيل فعاليت‌هاي دريايي و بندري و در عين حال توجه ويژه‌اي به ارتقاء ايمني و استاندارد شناورها باشيم.

رئيس سازمان شيلات ايران با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري تأكيد دارند كه توسعه كشور در حوزه دريا بايد رقم بخورد، گفت: انتظار اين بود اقتصاد دريامحور در برنامه هفتم توسعه بيشتر و‌ بهتر مدنظر قرار گيرد و اميدواريم احكام مربوط به حوزه دريا در كميسيون تلفيق مجلس، به نحوي تصويب شود كه دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري در حوزه دريايي به صورت دقيق محقق شود.

وي در عين حال تأكيد كرد: داشتن ناوگان دريايي در رشد و توسعه اقتصاد دريامحور كمك شاياني خواهد كرد.

معاون وزير جهاد كشاورزي خاطر نشان كرد: بايد تمام تلاش و تمركز خود را به كار بنديم تا مقوله اقتصاد دريامحور در برنامه  هفتم توسعه به صورت جدي مورد توجه قرار گيرد و به اهداف مد نظر كشور در اين بخش دست يابيم.

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار