سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

تاریخ: 10:46:00 1402/05/25 بازدید: 186
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را خدمت همه آزادگان سرافراز، به ویژه آزادگان اداره کل شیلات مازندران و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران متن پیام  به شرح زیر است:

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند، عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ ترین کسان به قضای الهی بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند وصبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.



تاریخ دفاع مقدس سرشار از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان غیور است، بزرگ مردانی که در این مسیر دوران بسیار سختی را تجربه کردند. صبر و استقامت اسرا، گواه شکوه و صلابت مردمانی است که برای احقاق حق خویش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند. آنان شکنجه و درد اسارت را با ایمان راسخ خویش تحمل و اسارت گاه‌ها را به دانشگاه‌های تربیت انسان‌های مجاهد و آزاده تبدیل کردند.

ایستادگی و مقاومت تاریخ ساز آزادگان عزیز، نماد حقانیت واراده مصمم ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و «نه» گفتن به نظام سلطه و استکبار و فداکاری در راه دفاع از استقلال و کیان و تمامیت ارضی کشور به شمار می‌رود.


ملت قدر شناس ایران، عزت، اعتلا و پیروزی خود در دفاع مقدس و تمامی عرصه‌های نبرد با نظام سلطه را مدیون همه ایثارگران و به ویژه آزادگان عزیزی می‌دانند که در برابر بدخواهان نظام و انقلاب، تمامی هستی و وجودشان را ایثار کردند و برای همیشه به این فرزندان غیور و دلاور خویش می‌بالند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی، آزادگان سلحشور و خانواده‌های بزرگوار و صبورآنان تبریک عرض نموده، سلامتی و سربلندی تمامی آزادگان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.


                      قاسم کریم زاده
              مدیرکل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار