سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت آغاز هفته دولت و روزکارمند

تاریخ: 10:53:16 1402/06/01 بازدید: 274
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت آغاز هفته دولت و روزکارمند

دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران طی پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت



به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

هفته اول شهریور ماه به سرخی خون خادمان کبیر و بزرگوار عرصه علم و ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت و روز ۴ شهریور ماه به نام روز کارمند مزین گشته است.

تاریخ این سرزمین همواره شاهد ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دلیر مردانی بوده که تمام هم و غم شان خدمت به مردم و اعتلای نام بلند ایران اسلامی بوده است؛ کسانی که غیر خدا هیچ ندیدند.

هفته دولت تداعی‌کننده فداکاری‌ها و از خودگذشتگی های فرزندان پاک نهاد این نظام و یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان عظیم الشان رجایی و باهنر است.

 

روز کارمند نیز، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاش شان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت انقلابی، جهادی و مردمی به ویژه همه همکارانم در مجموعه شیلات استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع در حوزه‌های تخصصی و خدمت رسانی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


                           قاسم کریم زاده
                     مدیرکل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار