سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

تجدید میثاق مدیرکل شیلات استان مازندران با شهدا دراولین روز هفته دولت

تاریخ: 17:07:28 1402/06/02 بازدید: 224
تجدید میثاق مدیرکل شیلات استان مازندران با شهدا دراولین روز هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شیلات استان مازندران ، با آغاز هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران به اتفاق معاونین و روسای واحدهای ستادی این اداره کل صبح روز پنجشنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور در گلزار شهدای گله محله شهرستان بابل با نثار گل و ذکر فاتحه یاد با آرمانهای امام راحل ( ره ) و شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیرکل شیلات استان مازندران در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا خدمات ارزشمند نظام اسلامی در عرصه های مختلف برای مردم تبیین شود تا مردم روز به روز به کارآمدی نظام اسلامی امیدوارتر شوند.
وی درادامه به ویژگی‌های شخصیتی دوشهید بزرگوار دولت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: ساده زیستی ،صداقت و مجاهدت در خدمت به نظام اسلامی  از ویژگی‌های مهم آنان بودکه در راه خدمت به مردم  از هیچ کوششی دریغ نکردند.
کریم زاده در پایان با تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: همه باید از زندگی ائمه اطهار(علیهم‌السلام) و شهدای انقلاب درس بگیریم  و شاخصه‌های مهم خدمت‌گزاری به مردم و ارائه خدمات به آنان  را در خود تقویت کنیم.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار