سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی بانوان شاغل با مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته دولت

تاریخ: 11:12:50 1402/06/06 بازدید: 274
نشست هم اندیشی بانوان شاغل با مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، صبح امروز دوشنبه پنجمین روز از هفته دولت که به روز" دولت مردم، عدالت،شفافیت و مبارزه بافساد " نامگذاری گردید، نشست صمیمی مدیر کل شیلات مازندران با بانوان شاغل دراین اداره کل در سالن اجتماعات شهید سپهبد سردار سلیمانی دربابلسر برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با حضور معاونین و مشاور امور بانوان و خانواده ، با هدف بررسی مسائل و مشکلات بانوان شاغل در این اداره کل برگزار گردید، هریک از بانوان ضمن بیان عملکرد خود در حوزه فعالیتی ،درخواستها و پیشنهادات و راهکارهایی در جهت بهبود امور بیان کردند که دکتر کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران راهکارهای لازم را ارائه‌دادند.

در ابتدا خانم زهرا غلامرضا زاده مشاور امور بانوان ضمن تقدیر از  توجه ویژه مدیرکل شیلات استان به ارتقای جایگاه بانوان در سیستم تصمیم سازی و امور مختلف شیلات استان، درخصوص اقدامات صورت گرفته در امور بانوان گزارشی را ارائه  دادند.
مدیرکل شیلات مازندران ضمن تبریک ایام هفته دولت این نشست را فرصت خوبی برای تبیین دیدگاه‌ها بویژه از سوی بانوان شاغل برشمرد و گفت: نقش بانوان در پیشبرد امور در سازمانها کمتر از آقایان نیست بلکه در بسیاری از زمینه ها تجربه نشان داده است بانوان در عرصه های کاری با بهره گیری از دانش و تخصص و دقت بالا در پیشبرد امور و اهداف عالیه سازمانی نقشی بسزا و در خور تحسین داشته اند.


یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران، حضور بانوان در تمامی عرصه هاست که توانسته اند توانمندیهای ذاتی خود را به منصه ظهور برسانند.

کریم زاده در ادامه افزود: در پیشبرد اهداف و عملکرد اداره کل شیلات مازندران که درسالهای اخیر توانسته دستاوردهای خوبی در تولید آبزیان و رشد تولید داشته باشد و توانسته در سطح ملی و استانی رتبه های خوبی کسب نماید ،بانوان شاغل همواره یکی از بازوان قوی اجرایی در پیشبرد اهداف وعملکرد این اداره کل بوده که به خوبی از عهده وظایف کاری برآمده و توانمندی خویش را ثابت کرده اند.

مدیر کل شیلات استان در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب بانوان شاغل در این اداره کل اعلام نمود: درشیلات استان امروزه بانوان در پست های مختلف مدیریتی در حال ارائه خدمت به جامعه هدف هستند که به حق از پس این مهم به خوبی برآمده و تلاش براینست جایگاه بانوان را روز به روز ارتقاء بخشیم.

درپایان این نشست مدیرکل شیلات مازندران از تعدادی از بانوان فعال و پرتلاش در دست یابی به اهداف و برنامه‌ های شیلات مازندران با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل نمود.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار