سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

افتخاری دیگر برای اداره کل شیلات مازندران به دست آمد؛ کسب عنوان برگزیده دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی سال۱۴۰۲

تاریخ: 11:28:14 1402/06/07 بازدید: 327
افتخاری دیگر برای اداره کل شیلات مازندران  به دست آمد؛ کسب عنوان برگزیده دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی سال۱۴۰۲

امروز سه شنبه ۷ شهریور، در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ استان و گرامی داشت هفته دولت ، اداره کل شیلات استان مازندران با کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر در بین سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان، افتخار دیگری را کسب کرد. 

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، در این مراسم که با حضور دکتر حسینی پور استاندار مازندران ، معاونین استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل، فرمانداران شهرستانها ، در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، دکتر حسینی پور ، استاندار مازندران لوح و تندیس دستگاه برتر استان را درجهت تحقق شعار سال  به دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران اهداء و از زحمات این اداره کل تقدیر به عمل آورد.

اداره روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران دومین افتخار کسب شده امروز استان را که بعد از انتخاب این اداره کل به عنوان دستگاه نمونه و برتر ملی در سطح کشور حاصل شده است را به دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل انقلابی ،جهادی و ارزشی شیلات استان مازندران تبریک عرض می نماید.

شایان ذکر است؛ سازمان مدیریت برنامه و برنامه ریزی استان، مسئولیت برگزاری و ارزیابی دستگاه ها را بر عهده دارد.

یادآور می شود، جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف بررسی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی و در راستای توسعه سلامت اداری و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی ادارات به مردم  و در سه بخش شاخص های استانی، عمومی و اختصاصی، برگزار می شود.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار