سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

بازدید مدیرکل وجمعی از کارکنان اداره کل شیلات استان مازندران از پارک موزه هشت سال دفاع مقدس استان در شهرستان ساری

تاریخ: 13:05:12 1402/07/03 بازدید: 218
بازدید مدیرکل وجمعی از کارکنان اداره کل شیلات استان مازندران از پارک موزه هشت سال دفاع مقدس استان در شهرستان ساری

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، صبح امروز دوشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۲ و به مناسبت هفته دفاع مقدس ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران به اتفاق جمعی از کارکنان این اداره کل از پارك موزه دفاع مقدس استان در شهرستان ساری بازدید نمودند.


مدیرکل شیلات استان مازندران پس از حضور در گلزار شهدای گمنام استان وذکر فاتحه ، مجموعه پارک موزه دفاع مقدس را نشان دهنده دوران پر افتخار هشت سال حماسه و اقتدار مردم شهيد پرور دانست و گفت:
پارك موزه مجموعه اي ارزشمند براي شناسايي و ترويج فرهنگ مقاومت و حفظ و نشر ارزشهاي دفاع مقدس و انتقال دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس بصورت بصري و هنري به نسل جوان و نوجوان است  كه بدليل فاصله سني، توفيق حضور و درك معنويات و دست آوردهاي هشت سال دفاع مقدس را نداشته اند.


کریم زاده در ادامه افزود:  در کنار سایر تلاش‌های هنری نظیر فیلم و غیره که برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس در کشور انجام شده ،راه اندازی این پارک موزه‌ها توانسته گامی موثر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

مدیرکل شیلات استان مازندران در پایان بازدید از بخشهای مختلف این پارک موزه ،تصریح نمود:
 باغ موزه‌های دفاع مقدس با امکانات خاصی مثل سالن صدا، کتابخانه تخصصی، تالار شهدا، تالار عکس و ده‌ها فضای اختصاصی،  محیطی خاص و ویژه برای انتقال ارزش های دفاع مقدس بوجود آورده است که جا دارد از دست اندرکاران ایجاد چنین مجموعه ارزشمند تقدیر و تشکر کرد.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار