سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

تاریخ: 07:22:34 1402/07/10 بازدید: 179
پیام تبریک مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی شیلات استان مازندران، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران، همزمان با فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم محمد مصطفی (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت،  پیامی تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

                    بسم الله الرحمن الرحیم

"ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم (ص) حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است. در این هفته روح اخوت اسلامی در پیکره اجتماع، بیش از پیش زنده، جاری و ساری می‌شود.

هفته وحدت نمادی از پیام صلح و دوستی برای مسلمانان جهان و فرصتی بسیار مغتنم برای بهره‌گیری از سیره متعالی پیامبر حضرت محمد مصطفی(ص) در راستای همبستگی مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام است.
از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد.

اینجانب سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت، مبشر عدالت و وحدت، پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و خلف صالحش امام‌العارفین صادق آل محمد (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه کارکنان شیلات و تلاشگران عرصه شیلاتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم هفته وحدت به فرصتی تاریخی برای نزدیکی هر چه بیشتر امت اسلامی تبدیل شود."


                                    قاسم کریم زاده

                          مدیرکل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار