سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

بازدید معاون هماهنگی اموراقتصادی وگردشگری استاندار مازندران از دوپروژه شیلاتی پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان سوادکوه

تاریخ: 18:51:47 1402/07/23 بازدید: 170
بازدید معاون هماهنگی اموراقتصادی وگردشگری استاندار مازندران از دوپروژه شیلاتی پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان سوادکوه

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، همزمان با شانزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان سوادکوه که به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و ملاقات چهره به چهره با مردم در روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفت ، دکتر حسن خیریانپور معاون هماهنگی اموراقتصادی وگردشگری استاندار به اتفاق دکتر سید رحیم بخشی مدیرکل دفتر هماهنگی امورسرمایه گذاری واشتغال استانداری ، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران از دو پروژه شیلاتی پرورش نیمه متراکم ماهیان سردآبی این شهرستان بازدید نمودند.

دراین بازدید مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی پرورش ماهیان سردآبی این شهرستان گفت:

در سطح استان مازندران بیش از ۳۸۰۰ واحد آبزی پروری فعالیت دارند که تعداد ۴۱۲ واحد آن مربوط به پرورش ماهیا ن سردآبی است که درسال گذشته بیش از ۱۶۶۰۰ تن ماهیان سردآبی را تولید و به بازار عرضه نمودند .

وی در ادامه از فعالیت ۲۱ واحد پرورش ماهیان سردآبی دراین شهرستان با تولید ۵۱۰ تن ماهی خبرداد و افزود: 

در سال گذشته ۲۲ طرح شیلاتی از این شهرستان برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌ها معرفی شدند که مبلغ یک میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۸ طرح شیلاتی پرداخت شده است .

کریم زاده بر ضرورت استفاده از روش‌ها و تجهیزات نوین در آبزی پروری به منظور 

دست یابی به اهداف ارتقای بهره وری تاکید کرد و گفت:

درسال ۱۴۰۱ به منظور تحقق اهداف بهره وری از بیش از ۱۸ هزار دستگاه و تجهیزات نوین در مزارع آبزی پروری استان شامل: دستگاه اکسیژن ساز، یو وی، اوزن ساز، درام فیلتر و غیره استفاده شده است .

دکتر حسن خیریانپور معاون هماهنگی اموراقتصادی وگردشگری استاندار مازندران باتشکر از سرمایه گذاران شیلاتی که در جهت تامین امنیت غذایی جامعه و در مناطق بالادست و کوهستانی این شهرستان تلاش و کوشش می نمایند ، هدف از انجام سفرهای شهرستانی استاندار محترم را بررسی ، نظارت و شتاب بخشی روند اجرایی پروژه ها دانست و گفت:

انجام سفرهای استانی استاندار محترم استان و بازدید های میدانی از پروژه های مختلف شهرستانها فرصتی مناسب برای پاسخگوئی به مطالبات و درخواست‌های تولیدکنندگان و اتخاذ راهکارهای مناسب برای پیشرفت ، عمران و آبادانی بیشتر شهرستانها است .

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار