سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع)

تاریخ: 07:52:52 1402/08/02 بازدید: 157
پیام تبریک مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع)

مدیرکل شیلات استان مازندران در پیامی سالروز ولادت با سعادت امام یازدهم حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، در متن پیام دکتر قاسم کریم زاده آمده است:

در هشتمین روز از ماه ربیع الثانی سال ۲۳۲ هجری قمری یازدهمین ستاره امامت و ولایت چشم به جهان گشود. جمع صفات بزرگ و فضائل نشانه ی برتری ایشان در علم و زهد و کامل بودن در عقل و خرد، عصمت، شجاعت و کرم و بزگواری ایشان است.

ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) نقطه عطفی در تاریخ تشیع بود. آماده سازی شیعیان برای ورود به دوران غیبت  منجی بزرگ عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) مسئولیت خطیری بود که با صبر و بردباری و درایت بی نظیر ایشان به نیکوترین شکل به انجام رسید.

ایشان در دوران امامت پربارخویش، آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشراحکام و بیان مسائل فقهی برجای گذاشتند و بهره مندی مسلمانان از  تعلیمات عالیه قرآنی، تبحر مسلمانان در فقه و فلسفه، ترویج  مناظرات کلامی و نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمین، از دیگر برکات دوران امامت حضرت امام حسن عسکری (ع) بود.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام یازدهم، حضرت امام حسن عسکرى (علیه السلام) به تمامى شیعیان جهان، به خصوص مردم ولایت مدار استان مازندران ، امیدوارم خداوند متعال توفیق پیروى آن امام همام را به همه ما عنایت فرموده و در فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (علیه السلام) تعجیل فرماید.



             قاسم کریم زاده
مدیرکل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار