سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

پیام مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

تاریخ: 10:10:17 1402/08/02 بازدید: 177
پیام مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی را صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

پدافند غیرعامل به معنای مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملّی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن شود.

از طرفی ارتقاء آستانه پایداری مردم و تداوم خدمات رسانی ضروری و تامین نیازمندی‌های آنان در شرایط بحرانی ناشی از تهدیدات دشمن و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر از جمله اهداف و سیاست‌های موثر پدافند غیرعامل به شمار می‌رود و برای این منظور فرهنگ‌سازی و آگاه نمودن جامعه و آشنایی آنان از برنامه‌های پدافند غیرعامل از وظایف بسیار مهم صاحب‌نظران و مدیران و همه دست‌اندرکاران اجرایی سطح استان به شمار می‌رود.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در این خصوص فرمودند: پدافند غیرعامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است، از درون ما را مصون می‌کند.

نظر به جایگاه و اهمیت بسیار مهم پدافند غیرعامل و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و رویکرد ویژه ریاست محترم جمهوری به این امر حیاتی ضروریست همه آحاد جامعه و مسئولان و کارشناسان مرتبط اين امر مهم را در تمامی برنامه‌ریزی‌های اساسی مدنظر قرار دهند و در اجرایی نمودن آن تلاش و کوشش لازم را معمول نمایند.

بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند


 بدینوسیله فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را به کلیه فعالان و دست اندرکاران این عرصه تبریک عرض نموده توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران از درگاه ایزد منان آرزومندم»


           قاسم کریم زاده
مدیرکل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار