سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی آبزیان شهید باهنر کلاردشت تاکید کرد: باید اقدامات پدافندی و پیشگیرانه از تهدیدات این مرکز تقویت شود.

تاریخ: 10:48:41 1402/08/09 بازدید: 250
مدیرکل شیلات مازندران از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی آبزیان شهید باهنر کلاردشت تاکید کرد: باید اقدامات پدافندی و پیشگیرانه از تهدیدات این مرکز تقویت شود.

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران صبح امروز یکشنبه ۷ آبانماه ۱۴۰۲ و در هفته پدافند غیرعامل به اتفاق معاونین آبزی پروری ، صید وبنادر ماهیگیری از اقدامات و فعالیت‌های نظارتی و پیشگیرانه مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایرژنتیکی آزادماهیان شهید باهنر کلاردشت بازدید کردند ، دراین بازدید اکبر آبادی رئيس این مرکز گزارشی از فعالیتهای بعمل آمده در جهت تکثیر بچه ماهیان که رسالت اصلی این مرکز است ارائه دادند.

مدیرکل شیلات مازندران دراین بازدید در خصوص اهمیت و ضرورت توجه به اقدامات امنیتی و پدافندی این مرکز مهم و استراتژیک آبزیان گفت:

 

این مرکز دارای چندین سالن تکثیر و همچنین استخر و سالن‌های انکوباسیون و نیروهای متخصص و با تجربه است که به دلیل نقش مهم خود در تکثیربچه ماهیان آزاد دریای خزر و رها سازی آن در رودخانه‌‌های مهم شیلاتی ، کمک شایانی به احیا و ترمیم ذخائر آبزیان دریایی و استمرار صید و صیادی دارد و به دلیل اهمیت این مرکز برخی از اقدامات برای جلو گیری از هرگونه خطرات احتمالی در مقابل حوادث مختلف دراین مرکز صورت پذیرفته است. 

وی در ادامه نقش این مرکز را به عنوان یک مرکز استراتژیک بازسازی آبزیان دریای خزر در سطح کشور ، تضمین کننده توسعه پایدار صید وصیادی در استان برشمرد و برضرورت انجام برنامه‌های نظارتی و امنیتی و در راستای پدافند غیر عامل تاکید نمود و افزود :

 دولت بی شک از هرگونه کمک به حفظ امنیت فعالیت این مراکز در سطح استان حمایت خواهد کرد.

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار