سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

انتخاب اداره کل شیلات مازندران به عنوان دستگاه برتر استان در تحقق اهداف پدافند غیر عامل ازسوی استاندار

تاریخ: 09:40:16 1402/08/11 بازدید: 187
انتخاب اداره کل شیلات مازندران به عنوان دستگاه برتر استان در تحقق اهداف پدافند غیر عامل ازسوی استاندار

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، در آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل روز چهارشنبه ۱۰ آبانماه ۱۴۰۲ ، در مراسم اختتامیه که با حضور دکتر حسینی پور و سردار قمی جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور و مدیران کل دستگاههای اجرایی و فرمانداران در سالن جلسات شماره یک استانداری مازندران در ساری برگزار شد ، از دستگاه‌هایی که در جهت تحقق اهداف پدافند غیر عامل برنامه ریزی داشتند با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

دراین راستا اداره کل شیلات استان مازندران با توجه به برنامه ریزی و تلاش و کوشش موثری که در جهت دستیابی به اهداف پدافند غیر عامل داشتند به عنوان دستگاه برتر استان انتخاب و لوح سپاس استاندار مازندران به دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران اهدا شد.

 در متن لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای قاسم کریم زاده
مدیرکل محترم شیلات استان مازندران

باسلام و تحیات الهی و با صلوات بر محمد و آل محمد( ص) ، بی تردیدتحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) در حوزه پدافند غیر عامل و همچنین اقتدار ملی، مصون سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت ها و سرمایه های مادی و معنوی استان مرهون زحمات بی وقفه و خستگی ناپذیر مدیرانی است که با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و روحیه جهادی و انقلابی در عرصه اجرای اصول و الزامات پدافند غیر عامل گامهای موثر و ارزنده ای برداشته اند.

بمناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل،  از زحمات و مساعی خالصانه جنابعالی به عنوان دستگاه برتر استان بمنظور تحقق اهداف شورای پدافند غیر عامل استان کمال تقدیر و تشکر بعمل می آید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در سایه الطاف الهی و تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از منویات حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای( مدظله العالی ) و سیاست های دولت انقلابی و مردمی در تعالی،  پیشرفت و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو مندم.


                        سید محمود حسینی پور
استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار