سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

برگزاری دوره آموزشی آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی در اداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 10:42:30 1402/08/17 بازدید: 351
برگزاری دوره آموزشی آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی در اداره کل شیلات مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، دوره آموزشی آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی دردو مرحله ویژه مدیران و کارشناسان ستادی و تابعه شیلات مازندران در سالن سردار سلیمانی در بابلسر برگزار گردید.

حسینعلی حبیبی رئیس اداره حراست شیلات مازندران در خصوص اهمیت برگزاری این دوره آموزشی گفت:  همزمان با گسترش فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال در زندگی روزمره شهروندان؛ پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدهای ناشی از این فناوری‌های هوشمند، به دغدغه بسیاری از مردم تبدیل شده است. از سوی دیگر، با رشد سریع شبکه‌های اجتماعی در طول چند سال گذشته، موج جدیدی از مخاطرات امنیتی، با هدف تغییر الگوی زندگی شهروندان، شکل گرفته است که نیازمند آموزش تمام اقشار جامعه و همچنین توجه جدی به این مسئله است.

وی درادامه افزود: در این دوره آموزشی، مخاطبان ضمن آشنایی کامل با آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می‌توانند با استفاده از راهکارها و رهنمودهای ارایه شده در خصوص امنیت در این شبکه‌های مجازی، از بروز مشکلات ناخواسته برای خود و خانواده‌شان جلوگیری کنند.

حبیبی در خصوص اهداف دوره تصریح کرد:  آشنایی با تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی ،آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و بررسی حوزه عملکردی آنها، آشنایی با روش‌های فراهم‌آوری امنیت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از جمله اهداف این دوره می باشد.

گفتنی است این دوره آموزشی با حضور بیش از ۹۰ نفر از مدیران و کارشناسان در دوروز زیر نظر استاد خادمی برگزار گردید.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار