سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

تجدید میثاق مدیرکل و کارکنان شیلات استان مازندران با آرمان‌های شهدا همزمان با آغاز هفته بسیج

تاریخ: 14:11:31 1402/08/29 بازدید: 207
تجدید میثاق مدیرکل  و کارکنان شیلات استان مازندران  با آرمان‌های شهدا همزمان با آغاز هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شیلات استان مازندران ، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبانماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفته بسیج ، مراسم غبار روبی و نثار گل به مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس جمهوري اسلامي ايران با حضور مدیرکل ، معاونین و مدیران ستادی،و کارکنان اداره کل شیلات استان مازندران در گلزار شهدای روستای باقر تنگه شهرستان بابلسر برگزار گردید.

دراین مراسم که خانواده های شهدا ،پایگاه مقاومت ، شورا و دهیار بخش باقر تنگه نیز حضور داشتند، پس از سخنان خانواده های معظم شهدا و گزارش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شیلات مازندران ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج از خاطرات دوران دفاع مقدس و فداکاریهای بسیجیان سخن گفت و افزود:

آنچه امروز باعث آرامش و امنیت این مرز و بوم شده است، جان فشانی شهدایی است که جان خود را فدا کردند تا آرامش و امنیت را برای مردم کشور ما به ارمغان آوردند.

 کریم زاده درادامه تصریح کرد:

مدیران کشور باید سیره عملی و رفتار شهیدان سرافراز کشور را الگوی خود قرار دهند و به‌گونه‌ ای رفتار کنند که مردم را به آینده امیدوار کنند.

وی در ادامه خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نعمت بزرگی برای مسئولان برشمرد که باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌ مند شد.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم همه ما در دوران خدمت خود بتوانیم گره‌گشای مشکلات مردم باشیم و در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار