سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران در نشست با کارکنان معاونت صید و بنادر ماهیگیری این اداره کل تاکید کرد: باید زمینه سرمایه گذاری و مشارکت جامعه صیادی در پرورش ماهی در قفسهای دریایی بیش از گذشته فراهم گردد.

تاریخ: 10:48:31 1402/09/04 بازدید: 208
مدیرکل شیلات مازندران در نشست با کارکنان معاونت صید و بنادر ماهیگیری این اداره کل تاکید کرد: باید زمینه سرمایه گذاری و مشارکت جامعه صیادی در پرورش ماهی در قفسهای دریایی بیش از گذشته فراهم گردد.

به گزارش روابط عمومی شیلات استان مازندران،  دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران صبح امروز شنبه ۴ آبانماه ۱۴۰۲ در نشست با مجموعه کارکنان معاونت صید وبنادرماهیگیری این اداره کل وضعیت عملکرد و فعالیت‌های حوزه کاری آنان را مورد بررسی قرار دادند.

دراین نشست کارشناسان این معاونت فعالیتها و عملکرد خود را در سال جاری ارائه دادند ، سپس دکتر عباس اسماعیلی ملا معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران در جمعبندی عملکرد حوزه فعالیتی این معاونت گفت:
پیگیری تامین سوخت مورد نیاز جامعه صیادی ، برگزاری افتتاحیه صید ماهیان استخوانی درمهرماه،  بازدیدهای میدانی و پیگیری تشویق تشکل‌های صیادی پره در طرح پرورش ماهی در قفسهای دریایی،  پیگیری تسهیلات ، برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی، پیگیری اجرای طرح کمک به تکثیر طبیعی ماهیان از مهمترین موضوعات پیگیری شده مجموعه این معاونت می باشد.

درادامه دکتر کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران،  فعالیت‌های صید و صیادی در دریا را یکی از مهمترین بخش‌های فعالیتی اداره کل شیلات استان مازندران ازلحاظ تامین بخشي از پروتئین موردنیاز جامعه، اشتغالزایی و درآمد دانست .

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن اجرای طرح کمک به تکثیر طبیعی ماهیان دریایی، پیگیری تسهیلات و سوخت مورد نیاز جامعه صیادی ، حضور و مشارکت جامعه صیادی در زمینه اجرای طرح پرورش ماهی درقفسهای دریایی،  پیگیری مطالبات بحق جامعه صیادی را اولویت‌های کاری معاونت صید وبنادرماهیگیری برشمرد و افزود:
درسال گذشته تعداد ۴ تعاونی صیادی پره برای اولین بار بین استان‌های شمالی در قفسهای دریایی سرمایه گذاری و مشارکت نمودند که با توجه به تجربیات صید و صیادی آنان در دریا ، ثمرات خوبی در تولید آبزیان داشتند و امسال هم باید جدیت زمینه سرمایه گذاری بیشتر آنان را در طرح پرورش ماهی درقفسهای دریایی فراهم نمائیم و باتوجه به پیگیریهای بعمل آمده تاکنون، پیش بینی می‌شود امسال این تعداد به پنج برابر افزایش یابد.

مدیرکل شیلات مازندران ضمن اشاره به اینکه مجموعه نیروهای این معاونت با جمعیتی بیش از ۴هزار و  ۲۰۰ نفر ارتباط کاری دارند که دراین راستا باید تلاش نمایند خدمات به نحوه مطلوب و مورد رضایت ارباب رجوع به آنان ارائه  شود.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار