سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه

تاریخ: 00:13:55 1402/09/25 بازدید: 211
پیام تسلیت مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران،  دکتر قاسم کریم زاده مدیر کل شیلات مازندران در پیامی شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است.
روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

فاطمه زهرا (س)، معیار فضایل بود و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد. امروزه نیز زنان مسلمان میهن مان با الگو گرفتن از ایشان، علاوه بر موفقیت در فرزند پروری و همسردارى، عزتمندانه در تمامی عرصه ها و در راستای سر بلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بر می دارند.


اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطیمه وسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بی بی دو عالم ، پاره تن پیامبر (ص) ، بانوی آب و آیینه دستگیر همه ما شیعیان در روز رستاخیز و اسوه زنان عالم را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری،رهروان راستینش و مردم ولایتمدار استان مازندران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

             قاسم کریم زاده
  مدیرکل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار