سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

پرویز زرودی رئیس و مدیر عامل شرکت تعاونی صیادی پره هجرت شهرستان عباس آباد: ارتقای امنیت غذایی و تقویت چرخه اقتصادی شهرستان و استان مازندران هدف ما در ورود به پرورش ماهی درقفسهای دریایی است.

تاریخ: 21:37:20 1402/10/23 بازدید: 171
پرویز زرودی رئیس و مدیر عامل شرکت تعاونی صیادی پره هجرت شهرستان عباس آباد: ارتقای امنیت غذایی و تقویت چرخه اقتصادی شهرستان و استان مازندران هدف ما در ورود به پرورش ماهی درقفسهای دریایی  است.

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران. زوردی رئیس و مدیرعامل شرکت تعاونی صیادی پره هجرت شهرستان عباس آباد در مراسم ماهیدار شدن ۴ قفس دریایی این شرکت که با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی وگردشگری استاندار، مدیرکل شیلات استان مازندران، فرماندار شهرستان، امام جمعه و دیگر مسؤلان این شهرستان برگزار شد ، با اعلام مطلب فوق گفت:

 از همکاری و همیاری مدیر کل محترم شیلات مازندران و همکارانشان در شهرستان عباس آباد و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی در توسعه فعالیت‌های شیلاتی گفت:

 یکی از اهداف مهم دراین بخش ، تولید آبزیان و پروتئین مورد نیاز مردم منطقه است 

وی ظرفیت هر قفس‌ها را ۳۰ الی ۵۰ تن اعلام کرد و افزود، 

در فاز اول بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شد و حدود ۴۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۷۰ نفر به صورت غیر مستقیم فعالیت دارند. 

 وی از جمله اهداف خوددر راه اندازی این مجتمع را اشتغالزایی، تولید پروتئین و ارتقای امنیت غذایی شهرستان و همچنین درآمد زایی برای چرخه اقتصادی کشور بیان کرد و تصریح نمود:

سرمایه‌گذاری در صنعت شیلاتی علاوه بر رونق کسب و کار به اشتغال زایی، تولید و همچنین به صادرات کمک بسزایی می‌کند که دراین راستا نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولان هست.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار