سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر

تاریخ: 09:09:34 1402/11/04 بازدید: 87
پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران،  دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی( ع) و روز پدر پیام تبریکی صادر کرد
درمتن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم رجب خجسته زادروز بزرگ‌مردی است که ولادت و شهادتش در خانه خدا بود. در کعبه زاده شد و در محراب مسجد کوفه به شهادت رسید و در میانه این دو، عمری است گرانبها، که در سایه تربیت ناب نبوی، وجود گرانقدر حضرتش را تا اسوه تقوی و پرهیزگاری، حکمت و دیانت، شجاعت و عدالت، جهاد و شهادت، تعالی بخشید و مظهر جوانمردی و رادمردی لقب داد.

زادروز مولی علی (ع) همچنین فرصتی است برای قدردانی از زحمات مردان و تلاشگرانی که همواره و در هر شرایطی در جهت تامین معاش و زندگی آبرومندانه برای خانواده هایشان درتلاش‌اند بویژه مردان، پدران و انسان‌های از جان گذشته ای است که با الگوگیری از شهید کعبه، جان خویش را برای نجات جان هموطنان خود بر سردست گرفته اند.

اینجانب سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت اولیــن اختر تابناک آسمان امـــــامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر را به عموم مردم متدین و گرانقدر استان مازندران و همکاران گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که در سایه الطاف حضرت حق از رهروان صدیق آن امام بزرگوار در تمام عرصه های زندگی باشیم.



             قاسم کریم زاده
  مدیرکل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار