سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

تاریخ: 07:44:07 1402/11/11 بازدید: 84
پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران طی پیامی این ایام را گرامی داشتند.

متن پیام بدین شرح است:

 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَالْفَجْرِوَلَیَالٍ عَشْرٍ


پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که، چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، درمقابل استکبار شرق و غرب مردانه ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند.

۲۲ بهمن ماه سالروز تجلی حماسه و سرافرازی مردمانی است که با تکیه بر آموزه‌های نورانی مکتب سرخ عاشورا، فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی واستقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.

بیش از چهار دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، گام‌های بلند و محکمی در راستای خودکفایی ایران اسلامی برداشته شده ودر مقطع حساس کنونی وظیفه همه ماست که با حفظ اتحاد و همدلی درمسیر عزت و سربلندی کشورمان گام برداشته، موجبات غرور و سرافرازی آنرا در عرصه‌های مختلف فراهم نمائیم.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان؛ ایام خجسته دهه فجر را به محضر مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران به‌ویژه مردم شریف استان مازندران تبریک عرض نموده،  امیدوارم تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب عزیزمان به حکومت جهانی حضرت قائم آل محمد(عج) متصل گردد. ان‌شاءالله

     
        قاسم کریم زاده
مدیرکل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار