سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا؛ سرآغاز برنامه‌های دهه فجر اداره کل شیلات استان مازندران

تاریخ: 11:16:16 1402/11/12 بازدید: 92
تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا؛ سرآغاز برنامه‌های دهه فجر اداره کل شیلات استان مازندران

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، صبح امروز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ " روز انقلاب اسلامی، امام خميني(ره) ولایت فقیه و رهبری" اولین روز از دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مدیرکل شیلات استان مازندران به اتفاق کارکنان این اداره کل با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم با ذکر فاتحه و نثار گل با آرمانهای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دوران‌های انقلاب و دفاع مقدس، مدافعان حرم ، حریم و امنیت تجدید پیمان کرده و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان تجلیل کردند.

دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران در حاشیه این مراسم بیان کرد:

 انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» آغاز و این نظام توانسته هر روز استقلال خود را محکمتر از روز قبل به دنیا نشان داده و ثابت کند که بدون اتکا به قدرت‌های شیطانی می‌تواند خود را در جهان مطرح و استقلالش را حفظ کند.

وی ادامه داد:  امروز این نظام به چنان جایگاه و قدرتی رسیده است که در شرایط تهدید نه تنها در موضع خود محکم مانده است بلکه از موضع خود هم بیرون می‌آید و با رزمایش در هوا و زمین و دریا قدرت نمایی‌ می کند.

 کریم زاده در پایان تصریح نمود :

شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند، امنیت امروز مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستند.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار