سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

دعوت مدیرکل شیلات استان مازندران از تلاشگران عرصه شیلاتی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

تاریخ: 07:44:05 1402/11/21 بازدید: 81
دعوت مدیرکل شیلات استان مازندران از تلاشگران عرصه شیلاتی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دکتر قاسم کریم زاده مدیر کل شیلات استان مازندران ، راهپیمایی 22 بهمن را «صحنه نمایش عظمت و اقتدار ملت ایران» خواند و از همه آحاد مردم به ویژه جامعه بزرگ شیلاتی دعوت کرد در این مراسم، «حضوری پرشور» داشته باشند


به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، مدیر کل شیلات مازندران، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهارداشت: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن نمایش عظمت و اقتدار این ملت، بار دیگر به دشمنان ثابت می کنند که تحت هیچ شرایطی از پشتیبانی از نظام و صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای آن دست برنخواهند داشت.

مدیرکل شیلات استان مازندران ، با بیان اینکه ملت بزرگوار و شریف ایران همواره ثابت کرده اند در صحنه های سرنوشت ساز حضوری چشمگیر دارند، خاطرنشان ساخت: امسال نیز ملت ایران با بصیرت و لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب برای حمایت و پشتیبانی از نظام، دولت و کشور در راهپیمایی ایام الله 22 بهمن حضوری باشکوه خواهند داشت و جلوه ای دیگر از وحدت و همدلی خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی به تصویر خواهند کشید.

کریم زاده تاکید کرد: این حضور در این برهه حساس که دشمنان ما دائم درصدد ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه هستند، پاسخ کوبنده ای به معاندان و یاوه گویان علیه نظام اسلامی خواهد بود.

وی یادآور شد: ملت ایران در طول دوران انقلاب اسلامی همواره همراه و همگام با مسئولان نظام بوده اند و برای صیانت از آرمانها و دستاوردهای انقلاب در همه صحنه ها حضور داشته و دارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به رهبری و هدایت گری معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انقلابی را به ثمر رساندند که نتیجه آن، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: بی شک، حضور میلیونی مردم غیور ایران در راهپیمایی - 22 بهمن- برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات این مرزو بوم به ثبت خواهد رساند.

مدیرکل شیلات استان مازندران در پایان ضمن دعوت مجدد از تلاشگران عرصه شیلاتی استان خواستار حضور حداکثری آحاد مردم در این راهپیمایی با شکوه و پوشش رسانه ای این رویداد عظیم در راستای جهاد تبیین شد.


           قاسم کریم زاده
مدیر کل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار