سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403

بازدید استاندار مازندران از غرفه شیلات در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

تاریخ: 14:18:44 1402/12/03 بازدید: 175
بازدید استاندار مازندران از غرفه شیلات در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، با توجه به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان در شهرستان ساری، دکتر حسینی پور استاندار مازندران به اتفاق هیات همراه از غرفه شیلات استان مازندران بازدید نمودند.

دراین بازدید دکتر کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران، ضمن تبیین توفیقات و اقدامات صورت گرفته شیلات در دولت مردمی، انقلابی و جهادی سیزدهم ، احیا و در مدار تولید قرار دادن ۲۱۴ واحد استخر مرکز بازسازی و حفاظت ازذخایر ژنتیکی آزادماهیان شهید باهنرکلاردشت وتکثیر و رهاسازي ۱۲۰ هزار قطعه بچه ماهی نادر آزاد ، درمدار تولید قرار دادن ۴۰ قفس دریایی با ظرفیت تولید ۲ هزار تن ماهی و همچنین پرورش ماهی در قفس در منابع آبی شالیزاری بعد از برداشت برنج( استفاده دو منظوره کشاورزی - شیلاتی) را سه اقدام و ابتکاری مهم شیلات استان در دولت مردمی. انقلابی و جهادی شیلات دانست .

مدیرکل شیلات مازندران از شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه گذاری شیلاتی استان گفت و اظهار داشت:

در سطح استان ۴۲ فرصت سرمایه گذاری شیلاتی شناسایی شده که اگر تمام شرایط مهیا باشد با به فعلیت در آمدن این ۴۲ فرصت، حدود ۴۵ هزار تن به تولید آبزیان استان افزوده و برای حدود ۱۷۰۰ نفر نیز شغل ایجاد خواهد شد ، این در حالیست که برای تحقق آن ۵۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مورد نیاز است که شیلات مازندران در تمامی مراحل در کنار متقاضیان و سرمایه گذاران خواهد بود

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار