سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

تاریخ: 22:12:04 1402/12/04 بازدید: 118
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

مدیرکل شیلات استان مازندران در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت


به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، متن پیام دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

اکنون جهان بیش از هر زمان دیگری در تب انتظار یگانه منجی خود می‌سوزد و انسانیت ظهور پرچمدارحکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته است.

عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، برماست که در عصر غیبت با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح  خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب نمائیم.

نام گذاری روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به عنوان هفته  بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) انتخابی بجا و شایسته بوده و در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش های ناب دین مبین اسلام است. عزیزانی که همه ی هجمه های پیچیده و نقشه های خطرناک دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سر افراز ایران اسلامی را خنثی نموده و امروز آسایش، امنیت و آرامش جامعه که مبنای رشد و بالندگی و توسعه ی همه جانبه کشور است مرهون همت امنیت آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است.
 
اینجانب، میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را به مردم شریف و ولایی استان مازندران ، جامعه شیلاتی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، همکاران خدوم و سربازان گمنام امام زمان(ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه مومنین مسئلت می‌نمایم.


          قاسم کریم زاده
مدیرکل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار