سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیر کل شیلات استان مازندران به مناسبت عید سعید فطر

تاریخ: 20:04:44 1403/01/21 بازدید: 71
پیام تبریک مدیر کل شیلات استان مازندران به مناسبت عید سعید فطر

دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت


به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران ، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 اللهم اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا.


عید سعید فطر تجلی شکوه و عظمت یک ماه بندگی و اطاعت محض خداوند متعال و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان می باشد، این عید برای بندگان مؤمن الهی که در ماه مبارک رمضان دل را با عبادت و بندگی پروردگار خویش نورانی نمودند و با صیام و تزکیه نفس به تطهیر جسم و جان خویش پرداختند، بی‌تردید بهاری زیبا و غرورانگیز است.


بازگشت انسان به فطرت پاک خود را می توان مهمترین پیام عید سعید فطر دانست چراکه در ماه مبارک رمضان بعد از یک ماه روزه‌داری، انسان پاک و دلش لطیف و ظریف شده و از گناه زدوده می‌شود و باروحیه رستگاری به اقامه نماز عید فطر می‌پردازد.
اینک پس از یک ماه از پالایش معنوی جان و درخشش نور وجودی ایمان در دلها می گذرد، عید سعید فطر فرصتی است تا در چنین موقعیتی دست به آستان مقدسش بلند کرده و از درگاه پروردگار لایزال الهی سربلندی، سلامت و سعادت را آرزو کنیم، خدای متعال را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه پر خیر و برکت رمضان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان، هم میهنان عزیز بویژه مردم شریف و متدین استان مازندران ، همکاران گرامی و جامعه بزرگ شیلاتی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای بزرگ سلامت و سعادت را برای همگان آرزومندم.


            قاسم کریم زاده
مدیر کل شیلات استان مازندران
 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار