سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

حضور اداره کل شیلات مازندران در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران (اکسپو) در تهران

تاریخ: 16:36:08 1403/02/08 بازدید: 103
حضور اداره کل شیلات مازندران در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران (اکسپو) در تهران

به گزارش روابط عمومي شیلات مازندران ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران صبح امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از غرفه های ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران ( اکسپو ۲۰۲۴ ) در تهران بازدید نمودند .

مدیرکل شیلات مازندران پس از حضور در غرفه استان مازندران که با مدیریت استانداری استان مازندران غرفه آرایی شده بود، از دستاوردهای ارائه شده دربخش های مختلف صادراتی در این نمایشگاه بازدید کردند.

کریم زاده با بیان این مطلب که در این غرفه از نمایشگاه شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا از جمله یونان  حضور داشته و ظرفیت و پتانسیل های شیلاتی در حوزه های مختلف بیان گردید، افزود:  برگزاری این نمایشگاه  فرصت خوبی برای تبادل اطلاعات و دانش فنی بین فعالان بخش‌های مختلف صادراتی کشور می باشد که می تواند زمینه های انعقاد قراردادهای مختلف برای صادرات محصولات از جمله محصولات شیلاتی را فراهم نماید.



مدیر کل شیلات استان مازندران درادامه اظهارداشت: در اين نمايشگاه  شيلات مازندران در تشکیل زنجیره ارزش در بخش هایی همچون : توسعه پرورش ماهی در قفس های دریایی با نگاه اقتصاد دریا پایه،  توسعه پرورش ماهیان خاویاری دراراضی ساحلی، فرصت های سرمایه گذاری شناسایی شده و زنجیره ارزش ماهیان خاویاری و کیلکا و صادرات انواع محصولات شیلاتی به کشورهای مختلف حضور خواهد داشت.


کریم زاده هدف از حضور شيلات مازندران در اين نمايشگاه را معرفي توانمندي هاي صادراتي اقتصاد دریا پایه اين استان و توسعه بازارهاي صادراتي محصولات شيلاتي عنوان نمود که انتظار مي رود حضور شيلات مازندران در اين نمايشگاه به افزايش صادرات محصولات شيلاتي اين استان و رونق اقتصادي منطقه كمك كند.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار