سال 1403: جهش تولید با مشارکت مردم

English امروز: یکشنبه 18 شهریور 1403

نشست مشترک مدیر کل شیلات استان مازندران با امام جمعه ایزد شهر در زمینه فرصت های سرمایه گذاری بخش شیلاتی

تاریخ: 17:07:03 1403/05/03 بازدید: 247
نشست مشترک مدیر کل شیلات استان مازندران با امام جمعه ایزد شهر در زمینه فرصت های سرمایه گذاری بخش شیلاتی

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران صبح امروز چهارشنبه ۳مرداد ماه ۱۴۰۳ کریم زاده مدیر کل شیلات استان مازندران نشست مشترکی با امام جمعه ایزد شهر داشت که در این نشست مدیر کل شیلات استان مازندران در خصوص ظرفیت‌ و پتانسیل های شیلات استان مازندران بویژه شهرستان ایزد شهر توضیحاتی را در مورد صید وصیادی و آبزی پروری دادند .
مدیر کل شیلات  استان مازندران تاکید کرد :در سطح اداره کل شیلات مازندران درطی ۳ سال اخیر ۴۲ فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است که بخش اعظمی ازین فرصت ها پرورش ماهی در قفس های دریایی در اعماق ۵۰ متری دریا در۹ منطقه  نوارساحلی استان  مازندران و پرورش ماهیان خاویاری در اراضی ساحلی با استفاده از آب دریای خزر با یک نگاه اقتصاد محور می باشد .
مدیرکل گفت :
هدف نهایی اداره کل شیلات استان مازندران تولید محصولات شیلاتی صادرات محور بوده است که در این مسیر بتواند علاوه بر اشتغال زایی و درآمد زایی بخشی از پروتئین جامعه را تامین نماید .
در پایان امام جمعه ایزد شهر از موضوعات مطرح  شده توسط  مدیرکل شیلات مازندران استقبال نموده و تو ضیحاتی در خصوص ظرفیت‌ و پتانسیل های ساحلی منطقه ایزد شهر مطرح نموده است .

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار