سال 1403: جهش تولید با مشارکت مردم

English امروز: جمعه 30 شهریور 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

تاریخ: 13:49:18 1403/05/26 بازدید: 74
پیام تبریک مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

مقام معظم رهبرى درباره آزادگان چنین فرموده ‏اند: «یکى از چیزهایى که شما را، دلهایتان را زنده نگه میداشت، پر امید نگه می‏داشت، یاد آن چهره و روحیه پرصلابت امام عزیزمان بود. آن ‏بزرگوار هم خیلى به یاد اسرا بودند. حال پدرى را که فرزندانش به این شکل از او دور شده باشند، راحت میشود فهمید.

دکتر قاسم کریم زاده مدیر کل شیلات استان مازندران با صدور پیامی سالروز بازگشت ازادگان را تبریک گفت :
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، متن این پیام به شرح زیر می باشد:
بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن  و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.
روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند. ستاد رسیدگی به امور آزادگان که در ۲۲ مرداد ۶۹ تشکیل شده بود، تبادل حدود 50 هزار آزاده را با همین تعداد اسیر عراقی و با هماهنگی دستگاههای دیگر برعهده گرفت. با این تفاوت که اسرا آنها نظامی بودند و اسرای ما بیشتر بسیجی و غیرنظامی.
آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند.
آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی سلامتی و طول عمر این عزیزان و خانواده ایشان رااز خداوند متعال مسألت دارم .

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار