به گزارش روابط عمومی شیلات استان مازندران ، جلسه ملاقات مردمی امروز سه شنبه ۳مهر ۱۴۰۳ در دفتر مدیر کل شیلات استان مازندران در بابلسر برگزار شد.
مدیرکل شیلات مازندران پاسخگویی مناسب و صحیح به مراجعین ، تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مراجعین که رعایت همان منشور اخلاقی است را ازجمله اهداف این ملاقتها برشمرد که بایستی به نحو مطلوبی رعایت و موجب رضایتمندی مراجعه کنندگان شود.
کریم زاده درادامه با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع ازالویتهای کارکنان شیلات دررسیدگی به امور ارباب رجوع است ، اضافه نمود: ما با وجود نیروهای پرتلاش، باید هرچه درتوان داریم درجهت ارائه خدمات بهتر و در شأن جامعه بهره بردار شیلاتی و تولید استان به کار بندیم .
وی خاطر نشان کرد : در ارتباط دوسویه و چهره به چهره درقالب ملاقات هفتگی روزهای سه شنبه ، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که توسط این اداره کل مدنظر قرار گرفته خواهد شد.