سال 1403: جهش تولید با مشارکت مردم

English امروز: جمعه 6 مهر 1403

حضور مدیرکل شیلات مازندران در منزل شهید ابراهیم برزگر در فرح آباد بخش رودپی شمالی شهرستان ساری

تاریخ: 18:20:12 1403/07/05 بازدید: 15
حضور مدیرکل شیلات مازندران در منزل شهید ابراهیم برزگر در فرح آباد بخش رودپی شمالی شهرستان ساری

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران،  صبح امروز پنج شنبه ۵مهر ماه۱۴۰۳  در هفته دفاع مقدس،  قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران بهمراه  مهندس  نوایی رئیس و مدیرعامل اتحادیه ماهیگیران پره استان مازندران وفرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان استان وامام جمعه شهر  فرح ابادوروسای ستادی و شهرستانی و همکاران اداره کل شیلات با حضور در منزل شهید ابراهیم برزگر  با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار برادر شهید به بیان خاطراتی از شخصیت این شهید پرداختند و مدیرکل شیلات استان مازندران نیز ضمن تجلیل از خانواده شهید برزگر و گرامی‌داشت یاد و خاطره ایشان اظهار داشت:
قطعا کسانی که در راه دفاع از وطن به شهادت رسیده اند، در دامن خانواده هایی خداجو پرورش یافته و یقینا اعضای خانواده نیز در اجر این شهادت شریک هستند.
در دوران انقلاب اسلامی و سپس در زمان جنگ تحمیلی، خیل عظیمی از جوانان کشور بدون چشمداشت در راه اعتلای ایران اسلامی به مبارزه با دشمن پرداختند که این رشادتها و ایثارگر یها و همچنین صبر و شکیبایی و استقامت خانواده های شهدا در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
گفتنی است  درپایان  مدیرکل شیلات استان مازندران ومدیرعامل ورئیس اتحادیه ماهیگیران پره استان با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید  برزگر تقدیر وتشکر نمودند

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار