تاریخ: 19:17:46 1398/11/03 بازدید: 37
- ارائه اطلاعات لازم به مقامات مافوق جهت توسعه و استقرار سیستم مدیریت کارآمد
- همکاری درتدوین تعیین خط مشیها سازمانی و همکاری درانجام ارزیابی سالانه بمنظور حصول اطمینان از تعیین فعالیتهای منتهی به اهداف سازمان
- برنامه ریزی و طرح ریزی به منظور ایجاد تحول و دگرگونی در ابعاد مختلف سازمانی با همکاری معاونتها عمومی وتخصصی به منظور برآورده ساختن اهداف کمی وکیفی سازمان
- هماهنگی با دفتر فناوری اطلاعات وتحول اداری سازمان به منظور اصلاح و باز مهندسی ساختارنیروی انسانی (تغییر عنوان پست، ایجاد ردیف سازمانی، حذف پست، ایجاد واحد سازمانی جدید، ادغام و یا انحلال واحدهای سازمانی) بر اساس مصوبات و دستورالعملها
- کنترل ونظارت به تخصیص پستها یا مشاغل سازمانی مستخدمان در چارچوب اصول وضوابط تشکیلات سازمانی و مقررات مربوطه
- همکاری ونظارت بر تهیه وتنظیم مجموعه اهداف و وظایف واحدهای تابعه وپیشنهاد آن جهت تائید
- استقرار و نگهداری سیستم مدیریت با هدف بهبود مستمر و اثربخشی آن
- تجزیه و تحلیل فرآیندها و تعیین مقیاسها و اجرای خط مشیهای ابلاغی از مرکز
- همکاری با معاونتها وادارات ذیربط در تهیه نیازهای آموزشی بمنظور توانمند سازی وآموزش فرهنگی وتخصصی منابع انسانی
- برنامه ریزی و طرح ریزی به منظور بکار گیری روشهای نوین فن آوری اطلاعات در توسعه و تعالی سازمان .
- هماهنگی ونظارت بر عقد قراردادهای حوزه فناوری اطلاعات
- ساماندهی ، هدایت ، به روز رسانی و نگهداری ساختارهای نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده .
- حفظ هماهنگی و تعامل در جهت نیل به اهداف توسعه خدمات دولت الکترونیکی با ستاد مرکزی.
- انجام کلیه امور مرتبط که از سوی مقام ما فوق ارجاع میگردد