سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

دیدار مدیرکل شیلات مازندران با ائمه جمعه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار

تاریخ: 15:23:54 1399/03/08 بازدید: 844
دیدار مدیرکل شیلات مازندران با ائمه جمعه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، دکتر حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران به اتفاق حجت الاسلام محمد صادق باباجانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئولین شیلاتی با ائمه جمعه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار دیدار کرد.

در این دیدار دکتر اسحاقی ضمن تبیین و تشریح ظرفیت‌ها و عملکرد شیلات مازندران گفت: بازسازی و حفاطت از ذخایرآبزیان دریای خزر، توسعه بازار آبزیان، کارخانجات و صنایع شیلاتی و مهمتر از همه صیانت از رودخانه‌های شیلاتی بعنوان بسترحیاتی تکثیر طبیعی آبزیان را از محورهای مهم فعالیت شیلات مازندران اعلام کرد.

درادامه حجت الاسلام قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسرضمن تقدیراز ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های شیلاتی، بربرندسازی محصولات شیلاتی درحوزه شهرستانی تاکیدکرد و گفت: امیداست با همکاری و کمک کلیه دست اندرکاران و مسئولین شهرستانی و استانی شاهد اتفاقات خوب و سازنده در این شهرستان باشیم.

حجت الاسلام سید محمود جلالی امام جمعه شهرستان فریدونکنار نیز از حضور و نشست مدیرکل و مسئولین شیلاتی تشکر کرد و گفت: فعالیت‌های جهادی مجموعه شیلاتی منطقه درایجاد اشتغال و کمک به معیشت خانوار بسیار مهم و ارزشمند است.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار