سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

مدیر کل شیلات مازندران ظرفیت و نیاز سنجی تولید سالانه را موجب پویایی و توسعه  مراکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی دانست.

تاریخ: 20:31:43 1399/08/07 بازدید: 428
 مدیر کل شیلات مازندران ظرفیت و نیاز سنجی تولید سالانه را موجب پویایی و توسعه  مراکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی دانست.
جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات مراکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید رجایی ساری و شهید باهنر کلاردشت با حضور کرمی راد مدیر کل بازسازی ذخایر سازمان شیلات ایران، حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران ،محمود مصدقی مدیر مالی و ذیحساب، محمد مهدی عباس زاده معاون آبزی پروری شیلات مازندران و روسای مراکز یاد شده در مرکز شهید رجایی ساری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، ابتدا روسای مراکز گزارش عملکرد مراکز را در سال ۹۸ و سال جاری را ارائه و مسائل و مشکلات موجود را مطرح نمودند.
در ادامه ناصر کرمی راد مدیر کل بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی سازمان شیلات ایران ضمن تبیین سیاست‌های سازمان شیلات، برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت‌های مراکز منطبق با سیاست‌های سازمانی را ضروری دانست.
سپس حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران افزایش بهره وری در مراکز را یکی از عوامل پویایی و توسعه دانست و افزود:با تعیین ظرفیت و نیاز سنجی سالانه تولید در مراکز بازسازی ذخایر می‌تواند یکی از راهکارهای برون رفت از برخی مسائل و مشکلات پیش آمده باشد.
شایان ذکر است پس از اتمام ابن نشست، اعضای جلسه از بخش‌های مختلف مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتبکی شهید رجایی بازدید نمودند.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار